אתגר ״נוכחות ברשת״

החותם הדיגיטלי הראשון שלך

אתגר דיגיטלי בן 4 שבועות לעסקים קטנים בתחילת הדרך

אם אין לך עדיין נוכחות ברשת – לא אתר, לא דף ביקורות, לא כרטיס ביקור דיגיטלי – זה האתגר בשבילך.
במהלך ארבעה שבועות, נבנה יחד נוכחות דיגיטלית בסיסית אך מקצועית, שתעזור ללקוחות להרגיש בטוחים לפנות אליך.

מה מקבלים באתגר?

  • כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי לעסק שלך
  • נוכחות פשוטה וחכמה ברשתות החברתיות
  • בסיס לביקורות ודירוגים – כדי שלקוחות יוכלו להמליץ עליך
  • הבנה מה חשוב כן לעשות בעולם הדיגיטלי, כבר בהתחלה

למי זה מתאים?

לעסקים קטנים בתחילת הדרך שאין להם עדיין נוכחות דיגיטלית.
אם חשוב לך להיראות מקצועי, מבלי להיכנס להוצאות גדולות – זה בדיוק בשבילך.

עסק בתחילת דרכו לא צריך להוציא יותר ממה שהוא מרוויח.
לכן בניתי את האתגר כך שיהיה נגיש, אבל הוא כן דורש מחויבות:
מי שלא יבצע את המשימות – לא יוכל להרוויח באמת ממה שהאתגר נותן.

איך זה עובד?

  • ארבעה שבועות של עשייה ממוקדת
  • מפגש לייב אחת לשבוע
  • משימות פשוטות ליישום בין המפגשים
  • קבוצת וואטסאפ תומכת ושיתופית

תוכנית שבועית:

שבוע 1 – זהות דיגיטלית ונוכחות ברשתות החברתיות
שבוע 2 – כרטיס ביקור דיגיטלי שמוכן לשיתוף
שבוע 3 – המלצות, ביקורות ואמון
שבוע 4 – חיבורים, ליטושים, והשקה רכה

זה לא קורס. זה אתגר.
אתגר שמייצר תוצאה אמיתית – החותם הדיגיטלי הראשון שלך.

״הלקוחות שלי הם מפה לאוזן״
האמנם?

אנחנו אולי חושבים שהלקוחות שלנו הגיעו אלינו רק דרך קולגות, אבל למעשה התהליך שהלקוח עובר הוא כזה:

הלקוח מקבל את הפרטים שלנו

הוא מחפש אותנו באינטרנט

מחליט אם לסגור או לא

קבלו סיפור: חמישה חודשים אחרי שפרצה המלחמה, קיבלתי טלפון מקולגה. היו לו לקוחות שמגיעים לארץ והוא חיפש מישהו שילווה אותם. זו הייתה תקופה שלא היו בכלל תיירים, ורוב הקולגות שלי היו מחוסרי עבודה. החלטתי לפנות אל הלקוח במייל, שלחתי לו מייל – כמובן שנעזרתי בבינה מלאכותית לכתיבת המייל, אחרי הכל אנגלית איננה שפת אם שלי – והלקוח חזר אליי מייד. קבענו שיחה, ולאחריה הלקוח סגר את הטיול. אלו היו יומיים בסך הכל של עבודה – אבל אלו היו היומיים הראשונים של עבודה אחרי ארבעה חודשים שבהם לא הדרכתי. הרבה קולגות שלי לא הדריכו יום אחד באותם הזמנים אבל לי היו יומיים של עבודה וכמובן שמחתי מאוד.

ללקוח שלי קראו ג׳רי . לקחתי אותו ואת שני החברים שהגיעו איתו למצדה. בדרך למצדה ישב ג׳רי לידי, ודיברנו במהלך הנסיעה. ואז הוא אמר לי משפט שלא אשכח. ג׳רי אמר לי: את יודעת, קיבלנו עוד המלצה. אבל כשכתבת לי מייל, בתחתית המייל הייתה חתימה שלך עם האתר שלך והאינסטגרם. נכנסתי לשם וראיתי מה את עושה וידעתי שאת תהיי מושלמת לצרכים שלנו.

אחרי היומיים האלו היה לי עוד מסע ארוך עם עולמות הדיגיטל: למדתי עוד על בניית אתרים, התנסיתי על האתר שלי, קניתי קורסים ששיפרו אותי בצילום, השתתפתי באתגרים שנועדו לשפר את הנראות שלי ברשתות החברתיות. הלקוחות שלי הגיעו בצורה אורגנית דרך האינסטגרם, ודרך קידום ממומן. אבל אף אחד מהם לא היה סוגר אלמלא היה לי אתר שנראה טוב שמושך לקוחות, שמשדר מקצועיות ואמינות.

הלקוחות שלנו רוצים להגיע אלינו כי אנחנו הטובים ביותר – אבל איך הם יידעו שאנחנו הטובים ביותר, אם לא נראה להם את זה? להגיע ללקוחות דרך שיווק אורגני או ממומן זה תהליך, עם עקומת למידה מסוימת, ואם רוצים להופיע בראש התוצאות התהליך ארוך ויקר. אבל זה לא אומר שעסקים מתחילים לא צריכים שתהיה להם את היסודות – להיפך! גם לקוח שכבר הגיע אליכם צריך לראות שאתם אמינים ומקצועיים כדי להחליט לסגור איתכם. החתימה הדיגיטלית שלכם יכולה להיות בדיוק הדבר שיסגור בשבילכם את העסקה, והיופי הוא שזו יכולה להיות השקעה חד פעמית, בניגוד לשיווק ממומן או אורגני שדורש מכם תהליך של כמה חודשים לפחות.